2 juli 2009

Shopping.

I tisdags tog jag bussen till den kungliga huvudstaden.Kan bara konstatera att det var en mycket varm dag.Fortfarande 21:30 kunde man gå omkring barärmad.Uppe på Söders höjder besökte jag en klädaffär och hittade en del reafynd. Det blev tre toppar och en klänning för mindre än hälften av vad det kostad från början.När jag var nöjd där drog jag vidare till Marias Garn och därifrån går man inte heller tomhänt. Lite Malabrigo lace går alltid åt.Ett par stickmarkörer blev det också.Så värst mycket mer blev det inte inhandlat för som sagt det var varmt,mycket varmt t.o.m. så det kändes inte aktuellt att prova kläder.Motion fick jag i alla fall så jag var stel i kroppen igår.
Ett par kvällsbilder bjuder jag också på.Den på kyrkan tog ja en stund innan det kom 11 motorcyklar och parkerade framför porten.



2 kommentarer:

Linda sa...

Här i Skåne är det också tryckande varmt... Nog för att sommar är skönt, men någon måtta får det vara, man blir ju inte direkt sticksugen av det här vädret! :) Härliga inköp du har gjort! Jag har två salladsfärgade härvor Malabrigo Lace som ligger här och ser fina ut.

Marias garnhändelser sa...

Vad synd att jag inte fick träffa dej.