6 juli 2009

Förälskelse.

I går kväll började jag sticka på en babytröja i Sublime baby cashmere merino silk.Det är andra tröjan jag gör i det garnet och jag säger bara,vill göra mer.Det är så underbart att sticka i så jag vill sticka en tröja till mig själv i det nån gång.Bäst av allt,vi kommer att ha det i affären.Fram- och bakstycke stickat,har just börjat på en ärm,så det njutningen varar inte länge.
Mina "nutkins" är klara,äntligen.Ja,de blev färdigstickade när jag var på Öland,men nu är trådarna fästade också.

5 kommentarer:

Sommarfröken sa...

Det ser jättehärligt ut! Det blir säkerligen en mysig bebiströja!
Ha det bra!/Sommarfröken

Stick-kine sa...

Visst är garnet jätthärligt! Får bli en tröja till minstingen i höst. Vi ska på barndop den dagen du öppnar affären, men jag kommer så snart det är möjligt! Kram/Kine

Fröken Fräken sa...

Jag älskar också det garnet! Ett att få som absolut inte kliar och sticks på mig. SÅ bra att ni kommer ha det i butiken! (nu har jag ju iofs ett litet lager här hemma, men det betyder ju inte att jag inte behöver mer...)

Kristina sa...

Har inte semester ännu. Jobbar två veckor till. Garnet är ju helt underbart. Kanske ska shoppa loss när ni har öppnat.

Linda sa...

Det bli nog en jättesöt bebiströja!