28 juli 2009

Ny läsning.

När sonen skulle beställa böcker härom veckan,frågade han mig om det inte var något jag ville ha samtidigt.Det var det ju,så nu finns de här böckerna som fanns på min önskelista här hemma.Har inte hunnit läsa så mycket än,men det finns en hel del av värde i dem verkar det som.
Annars börjar det dra ihop sig nu,bara en och en halv vecka kvar innan vi öppnar affären.En tid som det är stängt och nu ska vi sätta igång och inventera.Sen är det en del annat att fixa med,så om det blir lite tyst här är det inte så konstigt.

2 kommentarer:

Annette sa...

Vilken rolig tid du har framför dig. Det kommer att bli toppenbra och jag ser fram emot när affären öppnar! Kram Annette

Sanna T Sköld sa...

Jag förstår att du har en del att stå i. Jag kommer den 8;e och kollar läget.