30 juli 2012

Tidningstrassel.

 Jag har nämt det förr, attdenna tidning som jag prenumererar på tar lång tid på sig att komma. Som jag har väntat på den tidning som hade utgivningsdatum den 16:e maj. Till sist trodde jag att jag misstagit mig på när prenumerationen gick ut.När jag kontrollerade det så hade jag betalat för ytterligare ett år, så det var inte därför. Så i förra veckan kom det två nummer på samma dag, men det var två senare nummeroch inte det som kom ut i maj. Efter att jag mejlat tidningen så har de lovat att skocka det som saknas(fast det kan ta två veckor).
 Jag tycker att tidningen innehåller en hel del roligt. Bl.a. Alan Dart´s härliga figurer. Nån gång när jag får gott om tid ska jag sticka massor av dem.

 De här fanns i de nummer jag fick nu.
 Har tagit mig för med att sy ihop ponchon i Fabel, ett av de nya mönster som kommer i höst.Sex nystan gick det åt, men det finns kvar av varje färg så att det ska räcka till babytossor, ett par i varje färg.
Ett tappert försök att fota mig själv i kreationen.

1 kommentar:

Helena i Ljungsbro sa...

Supersnygg poncho!