25 juli 2012

Dagens händelser.

 I kväll har maken och jag varit i Gamla Linköping och sett bl. a. Ragnar Dahlberg i en mini revy med gamla Hasse&Tage sketcher. Trevlig timslång underhållnig, premiär i kväll, helt underbart skön sommarkväll.
 Revyn spelas i caféets trädgård och hade den inte varit så bra hade man kunnat fördriva tiden med att beundra trädkronorna. Massor med äppelkart var det.
 I butiken idag hade jag finbesök av Sanna som klämde lite på det här garnet bl.a.(men det blev annat som försvann ner i en påse)
På lediga stunder stickar jag på tröjärmen, så här långt hade jag kommit i fredags, nu ska jag avmaska och börja på nästa ärm.

1 kommentar:

Sommarfröken sa...

Hej!
Vi var till Linköping och Gamla L för några år sedan och det var ju så himmelens fint där! Vi gick omkring och njöt av allt en hel dag!
Så fint garn du har och så vacker ärmen blir! Spännande att se fortsättningen!
Ha det bäst!/Sommarfröken