17 september 2008

Utmaning.
Jag visste inte vad jag skulle skriva om i kväll,men så kom jag på att jag blivit utmanad att svara på några frågor.
Vilken mat äter du ofta?
Pasta,varje måndag på jobbet och så nån gång däremellan här hemma.
När du är på kalas,är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Ofta sitter jag,men det beror lite på hos vem och på hur övriga gäster gör.
Var sitter du helst när du bloggar?
Vid skrivbordet där datorn befinner sig.I ett rum med två datorer och en gästsäng.
Köper du ofta triss?
Ja,det gör jag eftersom man faktiskt kan vinna på dem(rätt mycket t.o.m.).
Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Öland,där finns världens bästa service hemma hos mamma.När barnen var små höll de hårt på att det var ett eget land,det hörs ju på namnet.
Vilken tv-kanal tittar du helst på?
SVT,man slipper reklamen.
Egentligen skulle jag skicka den här utmaningen vidare men det gör jag inte.

Inga kommentarer: