12 september 2008











Torsdagsnöje.




Efter att ha haft mattelektion igår begav jag mig iväg till Ulrika marknad.Det var första gången jag var på den men absolut inte den sista.Mycket trevlig marknad även om det var kallt,det regnade i alla fall inte när jag var där.Det fanns nyttigheter att handla,särskilt dessa tilltalade mig.Fast jag avstod från att handla,då jag inte visste riktigt hur långt jag hade till bilen.(Det blir tungt att bära.)Där fanns garner också,till och med ullgarner,men jag handlade inget.Däremot slank det ner några tygbitar i en påse.Här var en rolig skylt,bilden blev visst så liten att texten inte syns,men det står anti EU-gurka.Det var lite gjyttligt på sina ställen på parkeringen,men jag lyckades ta mig därifrån utan att det syntes spår på bilen efter var jag varit.Det fanns orienteringstavla också,tyvärr såg jag inte den förrän jag var nästan färdig och hittade tillbaka till bilen ändå.

Inga kommentarer: