18 juni 2008

Underhållning?
Pågår just nu fotbollsmatch,det är ett förskräckligt liv från undervåningen.Av alla synpunkter som hörs angående spelet kan jag ändå inte tolka hur det egentligen går.Jag har ingen aning om hur det står i matchen.Just nu hörde jag ordet pinsamt,ska det tydas som att det gick som jag trodde det skulle gå.
Undrar hur det ska kännas i benen i morgon,har planterat en massa små plantor i kväll.Var en sväng till det lokala växthuset och köpte en massa på deras utförsäljning.Det fanns väldigt mycket fint där.

1 kommentar:

Metta sa...

Hoppas det känns bra i benen idag efter gårdagens plantering. I år har jag varit dålig på att ta hand om mina växter, men ska försöka plantera om mina pelargoner i större krukor under helgen.

Ja, nog var det litet pinsamt med gårdagens förlust i fotbollsEM.

En senkommen gratulation till ditt MVG i matte. Det är inte dåligt. Hoppas intervjuerna går bra och att du snart vet vad du ska göra i höst.

Ha en skön midsommar och en trevlig söndag bland garnerna. Kram Metta