26 juni 2008



Semester.


Nu tar jag ledigt till den 4 augusti,har nog inte helt förstått hur skönt det ska bli.Odelad ledighet iår och inte som förra året en fullkomligt sönderhackad ledighet.Dessutom ny arbetsplats i en härlig miljö.


Jag har kommit en bit på min februari-kofta,ja t.o.m. lite längre än så här.Fick lite gjort i kväll när D bjudit in till stickkväll.Tack för trevligt sällskap och god mat.

I morgon ska jag inventera lite gamla garnkartonger.Jag är inte säker på att jag minns vad jag har.Det kanske blir några trevliga överraskningar och kanske mindre trevliga också.Jag ska dock försöka göra mig av med sånt jag faktiskt inte har användning för.

2 kommentarer:

Désirée sa...

Tack själv. Kul att du kunde komma!

Anonym sa...

Hm... ser ut att vara en hel del trevligt i den där lådan, ja... :)
Må så grankott...