12 juni 2008








Något som är klart.



Idag avslutade jag matte A med ett MVG.Jag trodde ett tag att jag inte skulle hinna den kursen färdig.Nu gäller det bara att samla ett stort krafttag så att jag blir färdig med fördjupningsarbetet i svenskan och kan koppla av sen ett tag.Engelskan får vi ta tag i med förnyade krafter i höst.I övrigt är hösten ett frågetecken,ska på två interjuver till i början av nästa vecka.



Vill visa en liten nalle som jag bara inte kunde låta bli att köpa till mig själv när jag fick se den på en hantverksmarknad för ett par år sen.



Sen,när svenska arbetet är gjort ska jag ta itu med det här.Någonstans där bakom finns det en säng som kan vara skön som extrasäng,om man kommer åt den.Den här bilden stämmer inte riktigt,nu är även den här kartongen full.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS till dditt MVG! Så roligt!

Anonym sa...

Grattis till avklarad kurs och till så fint betyg! Härligt!

Stickorren sa...

Jättegrattis till matten! Så skönt det måtte vara! Vad mycket roliga projekt du kan hitta på med garnerna!

Malin sa...

GRATTIS!

Jag förstår att du inte kunde låta bli att ta hem den fina nallen! :)

Anonym sa...

Stort GRATTIS!!! Matte är inte det lättaste precis.