16 juni 2008



Badbyxor.

Det blir ett inlägg till idag,jag skulle haft med den här bilden förrut,men det ville sig inte.Om det berodde på åskvädret som pågick då vet jag inte.Tur för mina killar att de är fullvuxna nu,för det här är ett par badbyxor för en 6-årig kille.Stickade i krympfritt yllegarn,det är knappar i resåren så byxan och linnet håller ihop.

Har hunnit med att baka bullar i eftermiddag.Bullburken har varit tom i två veckor nu och vad händer just när jag lyfter ut första plåten ur ugnen.Jo, utflyttade sonen kommer in genom dörren.Snacka om att ha taiming,det är inte första gången det händer heller och han är inte hemma särskilt ofta.Kan gå veckor mellan varven.Nu är jag några bullar fattigare och en nybakad brödkaka försvann visst också.

Nu ska jag samla mig för att åka på en anställningsinterjuv och i morgon blir det först jobb hela dagen och sen ytterligare en interjuv.

Innan läggdags ikväll tror jag,jag ska börja i tredje Stig Larsson boken.Den har legat och väntat på att jag skulle få tid sen bokrean och det är ju ett tag sen den var.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stoort lycka till med intervjuerna!

Anonym sa...

eller - vilken utmaning att räkna om badbyxorna till den storlek de drar nu! ;-)

Lycka till med intervjuerna, jag hoppas det ska kännas bra!