16 juni 2008



Sommarlov.

Nu äntligen kan jag lägga studierna lite åt sidan ett tag. Idag blev jag färdig med svenska B,lite mer än godkänd kan det tänkas att det blir.Underbart skönt känns det, jag tycker det är så pressande att ha skrivuppgifter att göra och skjuter och skjuter på dem,men i går kväll(läs i natt) blev det färdigt.

På väg till bilen slank jag in på Garnverket,måste bara ha garn till en knytsjal med ärmar.Såg en sån både på stickcafeet i onsdags och sen i lördags.Eftersom jag hade boken här hemma och nu har garn var det bara att sätta igång och så är jag ju nästan färdig med allt annat jag har på gång ,så det så.(nämda garnaffär har 25% den här veckan)
Jag var också inne en sväng på Myrorna och då hittade jag den här boken, Märtaskolans handbok.Den här babykoftan måste jag nog prova.Stickas i ett stycke uppifrån och ner.

2 kommentarer:

Kristina sa...

Härligt med sommarlov och att dina studier har gått så bra. Hoppas du får många stickstunder.

Fröken Fräken sa...

Ja, den där knytsjalen är jättefin. Ett perfekt sommarkvällsplagg tänker jag mig!