24 maj 2008








Tossigt.



I torsdagskväll framför "schlagerföljetongen" började jag på ett par sådana här babytossor.Beskrivningen till dem fanns i häftet från stickfest i väst i höstas.Den i mitten var den första,sen gjorde jag den till höger.men de blev ju inte helt lika,alltså ett nytt försök och det blev den till vänster.Man börjar med sulan och nu tyckte jag att jag fick den som den första,men ovansidan blir inte lika.


Nu har jag startat en fjärde.Vill ju få ihop två par,men den blir nog ännu mer olik för det här är det som är kvar.

1 kommentar:

Metta sa...

Jättesöta tossor. Ja, ibland kan det vara svårt att få dem lika, men det gör förmodligen inte något. Mottagaren blir säkert glad i alla fall.

Trevlig present du fick.

Har inte tidigare sagt att det var mycket trevligt att du tittade in på Hemstickans café för någon vecka sedan. Du är välkommen åter, men i sommar är vi i Gubbens Trädgård.

Ha en bra söndag önskar Metta