26 maj 2008



Resultatet.

Det blev fyra små tossor,två ska få gå iväg i ett paket med lite annat smått och gott.Jag har knapp klarat använda huvudet till något läsande idag,det har varit stora snorardagen idag.Får nog använda morgondagen till att vara hemma också.Det här är de första lektionerna jag missar på hela våren.Stickat lite har jag gjort de här dagarna,förutom tossor så är två framstycken stickade på tröjan och en ärm påbörjad.Jag fick bekräftat av proffsprataren jag var hos häromdagen att det var viktigt med sticktid för mig.Att det tar tid att helt komma på fötter igen.Ska förresten försöka få ihop några jobbsökarbrev ikväll,deltidsjobb som jag skulle kunna sköta samtidigt som jag får färdigt studierna i höst om det inte går nu.(ett ev.jobb inte alla tre).

Det där med städning och rensning,det är bara påbörjat inte på något sätt avslutat.Mottagaren av garnet blev visst väldigt glad och hade det inte varit söndag hade stickning påbörjats omgående.

Inga kommentarer: