14 april 2008



Avklarad.

Nu känner jag mig färdig med den här mannen.Har klarat av den muntliga framställningen av litteraturprojektet idag.Nu är det bara det att det är nästan samma sak som kommer i engelskan.Alltså läsa en bok och skriva om författaren och om boken.Finns ingen tid att pusta ut precis.Jobbar också mycket med engelsk grammatik.

Något som är positivt den här veckan,på sätt och vis,det är bara korta arbetspass båda dagarna jag jobbar.Slutar 13.00 både onsdag och fredag,så på fredag kan jag komma tidigt till caféet.Nackdelen blir i slutet av maj när lönen kommer och det inte heller blir fullt studiebidrag.Nu är ansökan till högskolan inskickad,så återstår att se om jag hinner få betygen fixade till sommaren.

2 kommentarer:

Stickorren sa...

Jag håller tummarna att allt går vägen!

Fröken Fräken sa...

Du är så bra! Kämpa på!

Håller också tummarna för att det ska funka framöver!