29 februari 2008

Fredagkväll.
Jag är om möjligt ännu mera tom i huvudet nu efter mera räknande.En grupp består till en tredjedel av kvinnor,av männen är en tredjedel invandrare och dem är 18 till antalet.Hur många kvinnor är det i gruppen? Just nu står det stilla i mitt huvud jag vet inte hur jag ska tänka för att räkna ut det.
I dag bläddrade jag i genom Östgötatidningen,den som kommer som reklam och då såg jag en annorlunda bild i en dödsannons.I stället för korset var det några garnnystan och ett par stickor.Bläddra igenom den ni som kan få tag i den!
Nu är det dags att ladda för morgondagen.SYFESTIVALEN.

2 kommentarer:

Anonym sa...

28.
Min sorts matte!

Jag köpte öglemohair från Stäket idag. Vad hade du för sticka och på vilket håll började du?
Lite kul att läsa stickor 3-12 på banderollen!!!

Fröken Fräken sa...

Jag får det till 27.
Jag förstår att sådana där uppgifter snurrar till det! Enklast brukar vara att rita upp en bild. Jag visar gärna någon gång om du vill.

Tack för igår!!