24 februari 2008


Besegrad.
Nu är jag bara näst snabbast,grattis Stickorren!
Här ligger koftan på tork nu ska det bara inhandlas knappar också.För just blå knappar fanns det inga på lager.
Har i kväll också skrivit färdigt en uppgift i svenskan till i morgon.Har haft två veckor på mig till det,men de försvann på nåt konstigt vis.Förra veckan blev det väldigt mycket jobb och nya ställen varje dag.Det tar på krafterna med allt nytt hela tiden.
I eftermiddags var det nypremiär för mitt extraknäck.Jag har börjat sälja byttor av plast igen.Det var några år sen sist.

5 kommentarer:

Linda sa...

Hej och tack för din kommentar på min blogg! Och vilken fin kofta! Jag blir mäkta avvundsjuk...

Agneta sa...

så vacker den blev

Stickorren sa...

Så fin koftan blev. Ibland hjälper det inte att vara snabbast, man måste få något gjort också :-)

Stick-kine sa...

Vilken fin kofta! Som sagt, det gäller inte bara att vara snabb utan duktig OCH snabb om man ska kunna hinna en sådan kofta inom rimlig tid! Grattis.
Kine

Sussry sa...

Wow, vad fin den är.