2 mars 2008


Dagen efter.

Idag har jag varit trött och har huvudvärk.Jag tror inte det beror så mycket på utflykten i går,utan mera på vad jag har framför mig.Det börjar närma sig att ett projekt i engelskan ska vara klart och jag känner mer och mer att där räcker inte mina kunskaper till.

Lite garn var det som fick följa med hem.Ett tag undrade jag vad det var med mig,klockan hann nästan bli fyra innan jag började handla,men jag lyckades rätt bra på en timme,eller?

Lite bomullsilke från Stäket,tänkt till en kofta.Ett par härvor sockgarn,tre nystan av ett kinesiskt ullgarn.Röd ekobomull tilll en barnkofta.Ännu mera sockgarn och så en härva angorett.En del har jag ett klart mål med annat får vi se vad det blir.

En trevlig dag var det om än ett lite segt årsmöte.Snön väntade tack och lov med att komma till någon gång i natt.Annars har den ju varit ett obligatorium antingen det är november eller mars.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var en imponerande samling för en timme :)

Tack för en härlig dag!

Och lycka till med engelskan!

Anonym sa...

Bra jobbat på en timme!

Agneta sa...

Heja på. Bra jobbat på en timme håller jag med om.

Metta sa...

Det var inte dåligt vad du hittade på en timme. Kunde tyvärr inte komma ifrån till syfestivalen.

Lycka till med projektet i engelska.