23 augusti 2007

Rapport från en torsdag.
Idag landade maken i Johannesburg för vidare transport till Pretoria.Där blir han i en vecka.Själv har jag äntligen putsat köksfönstret och bytt gardiner.Hoppas nu bara inte solen lyser i morgon bitti och avslöjar alla missar.Även sovrumsfönstret fick en släng av sleven,sen blev det lite för dunkelt för att fortsätta.För övrigt blev jag bortskämd i kväll,det fanns mat färdig när jag kom hem och till kvällskaffet nybakad äpplekaka som någon annan gjort.
I tisdags var min ena syster här och fick låna en säng över natten.Det är inte så ofta vi ses så vävningen fick stå över till en annan vecka.Det var annars terminsstart då.Igår var en dag då jag fick bevis för att jag nog lever rätt stressat,när man gör en del saker som blir rätt tokiga.Bl.a. ställde jag en nydiskad blomkruka någonstans på jobbet som jag nu inte kan säga vart.Jag fick frågan idag vart den tagit vägen och kunde inte ge klart besked,sen glömde jag gå och se efter.Får se om jag kommer ihåg det i morgon.

2 kommentarer:

Stickorren sa...

Var rädd om dig! Inte stressa för mycket, det mår man ju inte bra av.

Siv sa...

Tack för senast! Hemresan gick bra, var en sväng inne på Cloetta, men synden straffar sig själv. Det jag trodde var Polly, smakade vinbär, och jag avskyr vinbär.
Kram Siv