7 juni 2007

Varmt!
Ljuvlig värme har det varit idag.Det är bara ett fel,sådana dagar ska vara lediga dagar.Efter jobbet fick jag en omgång på en massagebänk, mycket skönt.När jag kom hem orkade jag inte göra annat än sätta mig med tidningen.En av dagens artiklar handlade om solen och dess farlighet.Nu räcker det inte ens att ha kläder på sig.Med vanlig t-shirt kan man bli farligt bränd.Konstigt bara att man aldrig har märkt det.Ena sonen som alltid har strumpor hans fötter är kritvita det borde de ju inte vara.Möjligtvis att man skulle slippa solskyddsmedel om man gick i nya mörka jeans.Jag skulle nog avlida av värmeslag då.
Har stickat lite på min spetskofta.Är uppe vid halsurringningen på första framstycket.Gäller bara att skriva upp hur jag avmaskade så jag gör lika på nästa stycke.

Inga kommentarer: