26 juni 2007


Paket att hämta.
När jag kom hem idag låg det en påminnelselapp från " posten "på köksbordet.Någon första avi har det inte kommit.Paketet hade anlänt den 14:e.Alltså jag hade inte låtit det ligga en dag om jag vetat att det fanns inom räckhåll.Mina böcker jag beställde från interweave plus sommarnumret 06 och vårens tidning.Nu väntar jag bara på att första numret på prenumerationen ska komma,det skulle enligt meddelande skickas den 21 juni.Har bara hunnit bläddra än det var ju engelsk deckare på tv ikväll.Samt att det tillverkades en och en halv kanin.Gör jag färdigt i morgon och dessutom en liten häst kan det bli trippelkalas på torsdag.Den här veckan är det bara tre barn,två blir två nu och det tredje fyller tre under semestern.Får göra ett undantag och fira i förväg.En ska inte behöva titta på när två får paket,eller hur?

Inga kommentarer: