29 juni 2007

Semester igen.
Äntligen lite mer ledighet,en dryg vecka sen blir det en veckas jobbkurs.Veckan som kommer börjar bli fulltecknad.På tisdag åker A och jag till Stockholm för lite shopping.Fredag är det slöjdmässa i Hjo som gäller.Har inte varit på den nån gång än.I morgon ska jag på ett eftermiddagsbröllop med efterföljande tårtkalas.
Idag fick yngste sonen besked om gymnasieplats.Det står att han är intagen.Jag tycker nog det borde stå antagen.Intagen ger mig lite andra associationer.

2 kommentarer:

Stickorren sa...

Tja, vem vet, dina associationer kanske är rätt! Skulle tro att gymnasielever ibland upplever det så. Ha en bra semester. Jag siktar också på hantverksmarknaden på fredag.

Kristina sa...

hihi vad festligt. Svenska språket kan vara snurrigt ibland. Bara han inte känner det som om han blir intagen i augusti så är det ju okej.