8 augusti 2009

Öppet.

Så var dagen för nyöppning av butiken här.Redan 10 minuter före öppningsdags stod det folk och väntade på trottoaren.En stund senare var det fullt i butiken.Mycket blommor och en dell andra gåvor fick vi. Det har varit en dryg vecka av mycket jobb(bara jobb och sova) och nu är vi trötta men mycket belåtna med resultatet.
E:s moster har gjort en fin docka och hennes morbror snickrat en stol för dockan att sitta på.

Hyllor fyllda av garn ,många hyllmeter blir det,ändå fick vi inte plats med alla sorer som funnits förut.Sånt som vi tar bort ur sortimentet kommer att dyka upp under hösten.Vi får känna oss för lite vad som efterfrågas. Tack alla ni som kom och gjorde detta till en så bra dag,och tack alla som inte var där,men som tänkte på oss.Der går ju bra att komma vilken dag som helst.



11 kommentarer:

trollmamman sa...

Stort GRATTIS och ett ännu större LYCKA TILL!

Bloggade just om att jag letade "rapporter" från premiären ;-)

Unknown sa...

Stort grattis. Jag och blommorna kommer på måndag. Kram Gina

Sanna T Sköld sa...

GRATTIS ännu en gång!!! Ni har gjort ett underbart jobb.
Tack för att jag fick komma.

Anonym sa...

Oj, så fint, jag tycker den välkomnande damen i skylten är underbar! Jag tittar absolut in en ledig dag i veckan. L.

Metta sa...

GRATTIS och LYCKA TILL i fortsättningen!
Så roligt att allt gått så bra. Bilderna ser fantastiska ut. Kommer snart och hälsar på.

Malin sa...

Stort grattis! Kul att få se bilder från premiären, det ser verkligen fint ut. Jag kommer förbi i veckan som kommer!

Linda sa...

Grattis!!! Det ser verkligen spännande ut. :)

Anonym sa...

GRATTIS från Grötö. Ytterligare en anledning att åka "hem" lite oftare.

Ulla sa...

Lycka till med butiken.
Ulla

Kristina sa...

Lycka till med butiken. Det jag såg igår såg mycket inbjudande och bra ut. KRAm

Therese sa...

Oh vilken mysig blogg! Det var den sötaste dockan jag har sett, med sin lilla stol =)