18 augusti 2009

Konstigt.

Jag vistas mitt ibland en massa garner hela dagarna men jag har inte tid att sticka.Det känns lite underligt.Får väl skylla på allt jobb i kulisserna,rensnig av mönster,bokföring m.m.Idag fick vi fyra rejäla kartonger från Garnstudio innehållandes massor med Fabel och Eskimo bl.a.Nu väntar vi bara på att få de nya Dropskatalogerna och sen kommer leverans från två olika leverantörer.Ändå är det varje dag någon som vill ha något som vi inte har hemma just nu.

För att ha några bilder att visa(glömmer bort kameran på jobbet)får jag visa upp odlingarna i växthuset.Mina hibiskussticklingar har vuxit till sig rejält under sommaren.En fick bli blomma till en 50-åring idag.
Det finns paprika pågång,få se om de hinner bli färdiga.

3 kommentarer:

fale artut sa...

Jag önskar er lycka till med butiken!

Kristina sa...

Visst är det märkligt. Likadant känner jag när vi har inventerat vävkammaren. Tyg och garner står en upp i näsan och på ett tag har jag ingen lust att sticka eller sy. KRAM

Stick-kine sa...

Ibland kan det bli för mycket av det goda men sticklusten och tiden kommer säkert!Kram