1 april 2009

Vilodag.

Idag har jag varit ledig.Hade planer på att hinna med så mycket,men....Putsat köksfönstret har jag gjort och bytt till vårgardin.Så har jag varit in till stan för stickcafé på Garnverket och lite andra ärenden.Har stickat färdig min kofta i ull-silke garnet.Nu ska den bara sys ihop och det borde inte vara särskilt jobbigt för det är bara ärmsömmarna som behöver sys.Sen vill jag nog börja på något sånt här.Jag gick kursen i spetsteknik på Grötö,det finns så mycket som jag skulle vilja göra på det området.

2 kommentarer:

Metta sa...

Förstår att du är sugen på att börja med spetsstickning, när man blir inspirerad av en så vacker sjal.

Anonym sa...

Åh grejt! :)
Är den mejlningsbar? Isf får du gärna skicka den till stickospring@hotmail.com

Annars får jag maila dig min adress, samt sätta in pengar på ditt konto för porto och besvär?!

Tack!!!