26 augusti 2008

Utmaning.
Jag har blivit utmanad av Sanna att svara på några frågor.
Fem saker på min att göra lista idag.
1. Göra i ordning paketen till sonen som fyller år i morgon.
2.Baka matbröd.
3.Fixa fika till vävningen.
4.Stryka tvätt.
5.Röja lite.

Vad gjorde jag för 10 år sen?
För 10 år sen hade jag just slutat som dagbarnvårdare och börjat i en vikariepool.Samt att yngste sonen precis börjat i första klass.

Ställen jag bott på.
Öland,där är jag född.
Kalmar,under gymnasietiden.
Ljungsbro

Fem saker jag skulle göra om jag vare biljonär.
Det är så orimligt mycket pengar så det känns inte realistiskt.Helst ska man väl svara att man ska skänka en massa till välgörande ändamål,men jag har en del andra önskemål också.
1.Bygga om och till huset.
2.Byta bilar.
3. Bara jobba om jag tyckte det var kul.
4.Se till att grabbarna tog körkort.
5.Dela med mig,först och främst till barn och syskon.

Nu ska man ju egentligen skicka vidare utmaningen,men jag kan inte välja ut några det är så många som redan svarat på den.

Inga kommentarer: