27 augusti 2008




Uppmuntran.


Den här fick jag härom dagen av Agneta.Tack så väldigt mycket,jag blev så glad.Nu skickar jag den vidare till dem som bloggar och som jag brukar träffa här i stan och så ett par till grannstaden,nämligen Metta och Stick-kine.


Idag har jag jobbat hela dagen och ska så göra både torsdag och fredag.I går satte vävningen igång för terminen.Jag skulle haft med mig en stor duk hem som nu är nerklippt,men den glömde jag få med mig.Kanske gör jag mig ett ärende i helgen för att hämta den.Kan ju kombinera det med ett besök på Hantverksdagarna i Gamla Linköping.Den här duken är det,det ska bli så kul att få lägga den på bordet.Började på min sjätte trasmatta i går kväll.Det är inte så mycket varp kvar nu så det blir snart till att klippa ner så att man får se hur dem ser ut.Har ju nästan glömt av hur jag gjorde de första.

Inga kommentarer: