29 januari 2008


Tredje försöket.
Så här långt har jag kommit på andra framstycket på västen den här gången.(Egentligen är det första stycket, iallafall upp till ärmhålet.)I dag har det inte blivit något stickat.I eftermiddags var det engelska och sen var jag hemma hos ett av" mina"barn.Det var ju mer än en månad sen vi sågs.Därefter har jag varit och vävt.Nu ska jag betala en bok som jag vunnit på Tradera.Ingen stickbok,utan Engelsk grammatik,över 200 kronor billigare än om jag köpt den i stadens bokhandel.Har en lista oregelbundna verb att plugga till nästa vecka.

2 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Vilken underbar lila färg:)

Metta sa...

Västen ser ut att bli jättefin. Hoppas du fått ordning på stickningen nu. Det är bara så tråkigt när man får repa upp och börja på nytt.

Tack för kommentaren på min blogg. Jag sov riktigt skapligt i natt.