8 januari 2008


Det kommer mera.
Den här sjalen är också färdig,det har den förvisso varit ett tag,men några förargliga trådar hängde ofästade.Nu ligger mermeiden på tork.Sonen undrade lite försynt igår när han hjälpte mig fota.Använder du allt mamma?Måste man det?Det allra mesta kommer allt till användning,men så kan det ju vara något som inte blev riktigt som man tänkt.Som kanske bara var roligt att göra.
Imorgon ska jag ha en riktigt social dag.På förmiddagen får jag besök och på eftermiddagen ska jag först på upprop på skolan sen hem till en god vän och därefter stickcafé.Stickning kan det nog bli tal om hos vännen också.Hon är om möjligt en ännu mera ekorre än vad jag är.

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Så mycket läckert du gör !
Tröjan blev verkligen snygg och sjalen likaså.
Din vävda matta är mycket snygg i färgerna.
Alltså du är mycket duktig.

OCH det där med att använda allt! Vem gör det?