15 januari 2008



Sysselsättning.

Det här är lite av vad jag ska ägna mig åt under våren.Plus svenska,men där har vi inte varit tvugna att köpa någon bok.Projektarbete är visst något som är poppis nu,på min tid var det grupparbeten.Många sidor ska skrivas på engelska,jag ser väl inte precis fram emot det.I matten börjar det lite försiktigt med sådana här tal, 3+(5x6-5)= .Är nu framme vi negativa tal,det är något som jag minns som lite lurigt.Får hoppas att poletten trillar ner helt och hållet nu,så jag fattar hur det hänger ihop.

Köpte en sticktidning innan jag åkte hem från stan idag(måste ju träna engelska).Där i fanns den här roliga halsduken,den måste nog testas.Undrar om jag har något garn som passar?

6 kommentarer:

Agneta sa...

Ja den såg jättetrevlig ut

Helena sa...

Så skönt att få veta att man inte är ensam i stökighetslandet:)
Helena

Sanna T Sköld sa...

Du kommer att klara dig galant. Matten har jag läst också. Lite klurigt. Sjalen ser helkul ut.

Anonym sa...

urk... den halsduken bara älskar jag... och gissa vem som vill ha den tidningen? suck... kan dock vara HELT säker på att det INTE finns en tidning av detta slag här i stan... får vara glad om Allt om Handarbete finns... och möjligen en Burda, kanske...
Må så gott... värmländskan... kramis och sköt om dig... känns lite läskigt med att skriva på engelskan, ja... hua...

Fröken Fräken sa...

Du fixar kurserna! När det gäller matten så vet jag många som tyckt att det plötsligt var KUL, (eller iaf betydligt roligare än innan)att läsa den som vuxen.

Anonym sa...

28? Jag har inte läst matte sen 1980, men det var inga obehag med det trots allt.

Halsduken var ju störtskön, stickar man på bredden? Jag får be att få titta i tidningen vid tillfälle! Garn måste du säkert köpa? ;-)