18 december 2007

Julstress.
Ikväll blev det bakat lussekatter.Jag tycker ju det är kul att baka.På jobbet tar vi en dag i sänder,jag bär hem grejer nästan varje dag.Det är väldigt vad man samlar på sig under 8,5 år på samma ställe.Inte minst ytterkläder och skodon.
Igår var jag hos tandhygienisten och blev plågad en stund.En stund som kändes mycket lång medan den varade.I morgon kväll tar jag ledigt från plikter och går på stickcafé och sen syjunta.
Jag tar nog vara på det där med postutdelning på söndag annars får väl korten komma i mellandagarna.Direkt efter jul åker vi till Öland ett par dagar.Hämtade ut mina böcker igår.De som hade varit på vift.

3 kommentarer:

Kristina sa...

Två dagar kvar till ledighet. Jag skickar lite stärkande energi till dig. Du klarar det här.

KRAM

Stickorren sa...

Snart är det julledigt! Det skall bli skönt!!

Anonym sa...

Lycka till idag!

Jag sitter nu med julkorten, och sen ska jag jobba två timmar till!