1 december 2007

Körkort.
Grattis min förstfödde till ditt nytagna körkort!Jag fick besök på jobbet i dag av en mycket glad son.Jag jobbar ju strax bredvid där förarproven avges.Nu blir det till att skaffa egen bil.
I kväll har vi varit på julbord.Det var segt,först var det en timmes föredragning och provsmakning av olika snapsar och smakbitar på vad man ska äta till dem.Det var Steffo,Linköpingssonen,som stod för det.Nu är det ju bara så att ärman helnykterist så är det inte så intressant.Vad jag önskade att jag haft en stickning i handväskan.(ljuset hade inte varit tillräckligt förståss)Maten var inte mycket att hurra för och då är jag inte särskilt kräsen av mig.Fördelen med det hela är att jag i alla fall inte överätit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har en gång haft en stickning med på en nattbuss, bara räta maskor och ett garn som kändes tydligt i händerna... det gick bra den gången.

Tack för igår och packhjälpen! Kram!