9 november 2008






Lite fler inköp.




Merinoull för 15 kronor nystanet.Tre böcker,mönsterbok från Gotland,en bok från Mirasol.Den är alldeles nyutkommen och det finns massor med härliga modeller i den(engelsk text).Tredje boken talar om hur man tovar sådana här härliga tomtar.Få se hur det går med det.

Lite garn från Stäket,jag fick ju dubbel rabatt där,dels bar jag festivalsjalen,dels är jag medlem i Sticka.Nu blev det garn som kan bli till nya sjalar.

I ärlighetens namn ska nämnas att jag handlade lite till,men det tar vi en annan gång.

Vi spenderade många timmar på mässan,men med en natts vila så hade jag nog kunnat fördriva ytterligare några timmar där.Helst med ännu tjockare plånbok och med mera fritid som väntade så man kan förbruka det som köpts.

1 kommentar:

Kristina sa...

Fina saker du fick med dig hem. Kul att se att alla hittar så olika grejer