31 juli 2008






Utflyktsmål.



I går var jag här i sällskap med två av sönerna.Idag känner jag mig värkbruten i hela kroppen och ändå gör man om det år efter år.Samtidigt är det ju trevligt att göra en del fynd.Just den dag vi valt att åka var vi inte ensamna om att ha valt så det var minst sagt svårt att ta sig fram.Därmed blev en del saker inte sedda.Jag hittade en vinterjacka för 199 kronor och det känns som ett bra pris.Annars blev det inte mycket kläder och det som blev måste tvättas först.Jag tycker det kliar i händerna bara av att ha tagit i plaggen.
På hemvägen ville jag ha kaffe och åkte efter en skylt där det stod kaffeservering och hantverk.Vi hamnade uppe på Isaberg,ja inte ända upp förståss,det var lite backe kvar.Ganska ödsligt var det,men där fanns massor med fint hantverk.Dock saknade jag kontanter så det blev inget köpt.Vågade inte ta kort på det heller i fall jag skulle bli beskyld för stöld av ideer.Bl.a. fanns fina tovade saker.

Inga kommentarer: