3 november 2006


Hösttröja.
Vill visa en tröja som jag stickade för ett par år sen.Nu är det ju aktuellt att använda den.Fast det fick gå snabb med den här rekordkorta hösten.Har den mest på jobbet vi är ju ute i alla väder.Det är jag inte när jag är ledig.Trots det mjuka morjärvgarnet vill jag ha ganska täckande kläder under en ylletröja.Inte minst mot halsen.Nu laddas det inför syfestivalen,har fått däcken bytta nu.Ifall det inte blir det mildväder de lovat.Efter det väglag som rådde i våras tycker jag man kan få lite bättre på hösten.

3 kommentarer:

Désirée sa...

Nej, jag fattar fortfarande inte hur du kan sticka med så många färger samtidigt!

Kristina sa...

Helt otroligt underbar. Du måste bara ha med den så att vi får se den på närmare håll.

Stickorren sa...

Jättefin! Verkligen höst när den är som bäst!