13 augusti 2009

Flyttbestyr.

Ja,nu är det inte jag som ska flytta,jag flyttar bara på en massa garnnystan,utan något jag såg på väg till jobbet idag.Tyvärr kunde jag inte ta upp kameran ,funkar inte så bra när man kör bil i stadstrafik.Det jag såg var två unga killar med varsin kundvagn.De kom gående på trottoaren och den enes last var en stor säng,den andra hade en soffa tvärs över sin vagn.Det så lite jobbigt ut,minst sagt.I kväll gjorde jag färdigt min väst,sydde sista sömmen och fäste alla trådar.Gjorde ett varv på den här sjalen också.Är nu på kanten runt om och maskantalet är närmare 900.

3 kommentarer:

Jonas sa...

haha, så kommer inte jag göra när jag ska flytta :)

Stickeri sa...

Jag tycker det var ganska kreativt att komma på att det går att använda kundvagnar för att flytta tunga saker. Även om det kanske finns bättre vagnar att använda. Men enligt principen man tar vad man kan få tag på så...

Stickorren sa...

Ja, dom såg jag också, det verkade som sagt lite jobbigt att flytta så! Sjalen blir fin ser det ut som.