16 augusti 2013

Nya böcker.

I förra veckan beställde jag tre böcker från Adlibris, i måndags fick jag meddelande om de var skickade, 2 med PrivPac och en med posten. De två första kunde jag hämta ut i onsdagskväll, den tredje kommer kanske idag. Har fått SMS att jag har ett brev att vänta. Den ena boken är den här med massor av sätt att lägga upp och maska av.
Den ska studeras noggrant så småningom. Ska sätta mig och prova olika sätt en dag när man får lite tid över.
Den andra har också en massa som man kan bli inspirerad av. En skattkista att gräva ur.
För övrigt blev jag klar med  den lilla babykoftan i går kväll och den ligger nu på tork.

1 kommentar:

KataM sa...

Hej! Jag surfade just in på din fina blogg. Väldigt kul att titta runt och hitta inspiration.

Cast on Bind of har jag funderat på att köpa. På uppslaget du visar, verkar den väldigt pedagogisk och bra. Kanske att det kommer en liten recension här så småningom?