6 maj 2013

Nya tag.

 I helgen tog jag itu med sjalenhttp://media.jarbo.se/patterns/pdf/91035_low.pdf i 1-tr. Gästrike igen. Repade upp och började om. Kan hända det blir tredje gången gillt. Nu är jag i alla fall en bit på väg igen, efter hockeyn ikväll är jag ännu längre än så här.(säger väl något om mitt "intresse" för matchen ). Nu verkar det som jag kan få till det, första mönstret är färdigstickat.
 Jag har en längre tid prenummererat på dessa två tidningar från England. Nu har det hänt två månader i sträck att de hamnat i postlådan samma dag. Man skulle kanske kunna önska lite spridning så man har tid att studera dem. Yarnwise har jag inte förnyat prenumerationen på så det var nog sista numret som kom nu.
 Alan Dart´s härliga katter blev jag bara så sugen på att sticka. Jag tycker de är helt underbara.

Inga kommentarer: