22 oktober 2009

Läs reklamen!


Den här veckan uppmanar jag till läsning av Linköpingsposten.Vi har en annons där och kommer att ha några till fram till jul.Hoppas att ännu fler ska lägga märke till oss nu.Det händer att det kommer in kunder som just har upptäckt att det finns en garnbutik just här.Ändå har den legat på samma plats i 15 år.Har börjat sticka en kjol ur en av de seaste Dropstidningarna och så har jag lite annat också på gång.Kan inte låta bli att visa denna sköna trio,hittade bilden på Facebook(hoppas inte det gör något mamma Maria)Hoppas jag får möjlighet att träffa dessa små släktingar när vi åker till Öland.

1 kommentar:

SF sa...

Nu kommer jag nog inte innan jul, men jag skall försöka få till ett besök någom gång i samband med att jag besöker Bjärka Säby. kankse skarven mellan buss och tåg till exempelk kan passa för ett garnaffärbesök :)