23 oktober 2009

3 år med blogg.

Jag trodde det var idag boggen blev tre år,men när jag ser efter ser jag att det var igår det var 3 år sen första inlägget gjordes.Ganska många har det blivit sen dess och de allra flesta har kommit till vid en tidpunkt jag borde befunnit mig i sängen istället.Så även denna kväll,men först bör jag packa lite.i morgon bär det av till Örebro för lokalföreningsträff med Sticka och på söndag garnhandels fackmässa.Under tiden får denna pumpagubbe vakta i fönstret,ja det får han göra sen också förresten.I allafall närmaste veckan.
Om bilderna är lite otydliga beror det på att de är tagna när jag gick hem i kväll och då var det mörkt ute.

2 kommentarer:

Linda sa...

Så söt han är, pumpagubben! Grattis till treårsjubiléet!

Fröken Fräken sa...

Tänk vad snabbt åren går.
Vilken rolig skyltning!