11 maj 2009

Vår?


Vart tog våren vägen?Idag har det varit så kallt att vinterjackan åkte på och inte bara den ylletröja under den och mössa på huvudet.Ska man vara ute två och en halv timme vill inte jag frysa.Hemma på köksbordet blommar det så här och utomhus på det här viset.Bilden är från Trädgårdsföreningen i stan.


Stickar jag något då?Det blev inte så mycket gjort under veckan som gick,men igår fick jag lite sticktid på tåget till och från Stockholm,samt under ett sammanträde jag var med på.Tänk att få gå på möten där det är helt accepterat att sticka under tiden.
Här är en stickning jag håller på med just nu och här är en annan.
Ibland funderar jag på om det inte är dags med en översyn över hur många pågående projekt det finns egentligen.Nån som har en gissning att komma med?

4 kommentarer:

SF sa...

En sådär 8-10 stycken. Själv har jag 8 tror jag. Två nya startade jag idag. Hm..

Helena Stickglad sa...

Törs inte räkna hur många projekt jag har på gång:).
Startade ett nytt igår....igen!!

Kristina sa...

30 stycken, jag har säkert det =)

Anonym sa...

Tror inte du har så många, så flitig som du är! Kanske 10-tal? Kram Kine