21 december 2008



Ufo ?

När det nya året precis har börjat ska jag på en ufo-kväll.igår när jag tog fram den här stickningen,påbörjad i början av februari,kom jag att fundera på när ett projekt blir ett ufo egentligen.Nu var stickningen längre kommen än så här och kan väl snart bli färdig bara jag plockar fram den igen.Ska bli en halsduk och har nu bara ett halvt nystan kvar av tre.Förbrukade ett halvt nystan under några eftermiddagstimmar hos svärmor igår.

Annars har jag börjat min ledighet med en förkylning och orkar inte riktigt med vad jag ska göra.Att jag kunde få ihop så lång ledighet beror på att jag tar ledigt fyra strödagar,enligt schemat,som förövrigt inte gällt så många veckor under hösten jobbar jag ju bara tre dagar i veckan.

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Hoppas du kryar på dig snabbt och får lite ork tillbaka!
Vet hur tungt och trist det blir utan energi..
Kram!