9 september 2007


Söndagkväll.

Ännu en helg har bara försvunnit.Inte hann jag fram till symaskinen den här helgen heller.Om jag inte hade stickningen skulle jag väl inte få några synliga bevis på att jag fått något gjort.Maten man lagar äts ju upp ganska fort,ny tvätt blir det fort.Dammet kommer också tillbaka.Det var mycket gnäll,men det blir väl så när man vet att man har en lång arbetsdag framför sig,drygt 12 timmar.

Maken kunde meddela igår att han inte fick med
sig bagaget på samma plan.Det anlände först på kvällen.
I förra veckan var det en fråga på sticklistan om att sticka rundlar.Det fick mig att plocka fram materialet från Britt-Maries kurs.Måste ju bara prova.

2 kommentarer:

Stickorren sa...

Hoppas att dagen blir bra idag. Och B-M C har ju lyckats klura ut det där med cirklar riktigt bra.

Fröken Fräken sa...

Den där cirkelstickningen ser fasligt avancerad ut!