27 juli 2007

Tjurigt.
I kväll är visst inget med mig.Jag stickade på mystry stole och trodde jag skulle bli färdig med fjärde ledtråden,som för övrigt varit ganska allehanda och mycket längre än de tidigare.Då upptäcker jag att jag gjort fel några cm ner.Ett fel som jag skulle reta mig på om jag lät vara.Hur som helst jag hade lagt in en livlina som var rekommenderat på varv 287.Det var bara det att felet var ju inte riktigt så långt ner,så det blev ändå att repa upp några extra varv.Det är ju som bekant mycket svårt att plock upp maskor i en spetsstickning.Nu är allt upprepegarn stickat igen.Det är bara det att jag lyckades göra ytterligare ett fel,men det fick vara,annars hade jag nog stoppat undan allt ett tag.Tänkte att jag skulle visa en bild,då går det inte att ladda upp bilder ikväll.Nu måste jag gå och lägga mig,ska upp tidigt,tidigt i morgon.Det bär av till det stora varuhuset i Ullared.

Inga kommentarer: