11 februari 2007

Legobygge.

Den här hyllan uppe på hallen har jag kastat lystna blickar på ett tag nu.Tänkte den kunde användas till annat än vad den är till i dag.Då plockar sonen plötsligt fram legot igen.Är det något det finns mycket av i det här huset(så när som på garn och tyg och böcker)så är det lego.En följd av fyra grabbar och köpvilliga föräldrar.Om någon undrar över stöket runt omkring så är han mitt i tonåren och har en mamma som avsagt sig städningen av hans rum sen länge.




Hur som helst har jag ingen ork att ta itu med någon rensning just nu.Sover nästan inget på natten,håller på att hosta sönder mig.Imorgon ska jag försöka komma i kontakt med vårdcentralen,sen får vi se vad det leder till.Stort tack för alla hälsningar och krya på dig önskningar det värmer.Försöker komma ihåg det när nattens timmar blir långa.Det blir inte så mycket stickat heller.Idag fick jag iallafall ihop två restgarnslappar under störtloppet.Heja Anja!

Inga kommentarer: