8 januari 2007

Vardag.
Det var riktigt roligt att få träffa barnen igen.Märktes tydligt att de tyckte det var kul med de vanliga rutinerna igen.Ska nu bara försöka vända tillbaka dygnet igen.Igår var det väldigt svårt att somna.Vi startade dock häftigt,eftersom det är måndag hade vi kollegiemöte.Så jag åkte hemifrån 8:00 och kom hem 21:00.Då hade jag gjort en snabbrunda på Maxi också.Skönt då att man kan ropa på uppacknings hjälp när man kommer hem och skönt att det inte blev avstämmning.Senast jag gjorde det hade jag gjort en rejäl storhandling och då är det inte så kul att behöva plocka upp allt redan i affären.Sonen mailade från Brighton och undrade om han skulle handla te.Jag har köpt Clipper jordgubbste som han är förtjust i och nu hade han hittat det där.Stickade ett par varv å tunikan också.

Inga kommentarer: