31 maj 2010

Pågående arbeten.

Tack för alla kommentarer till mitt förra inlägg.Det är verkligen tur att inte alla är så där griniga.En del tar dock väldigt mycket tid och kraft från en,det kan man inte förneka.Här har jag påbörjat ett nytt projekt,ska bli en topp till mig.Nu är det inte det enda som påbörjats senaste veckan.I onsdags började jag sticka på en sjal från Stäket.Härlig tunn alpacka och en lika tunn tråd silke.Köpte garnet på syfestivalen i mars 07.
Känslan av garnet är ljuvlig,så mjukt.Sjalen kanske kan bli användbar när jag ska på bröllop i augusti.Eftersom garnet är grått borde det ju passa till lite allt möjligt,vet ju inte än vad jag ska ha på mig.

Här ligger en hög som i stort sett är klar för vidare destination.Bättre bilder kommer när de nått sina mål.


Inga kommentarer: