27 januari 2008

Om och om igen.
I fredags kväll trodde jag att jag var färdig med andra framstycket på min väst.Det var jag i och för sig,det var bara det att det blev inte riktigt lika det första jag stickade.Alltså skulle något repas upp.Det blev det först stickade som jag började om på från ärmhålet.Hade inte gjort minskningarna för v-ringningen lika.Eftersom det gått en tid sen det stickades så kom jag visst inte ihåg hur jag gjort(jag ändrar ju lite på mönstret och tydligen har jag skrivit hur jag gjort på nån lös lapp som inte finns längre).I kväll var jag nästan färdig igen,då upptäcker jag att nu har jag två högersidor..............................

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Men är det inte typiskt!?!

Du kanske kan sticka två vänster-stycken också? Och två bakstycken? ;-)

Eva i Halmstad sa...

Är de inte typiskt, man blir så trött.
Men de är bar o bita ihop...
Ha de så gott.
Eva.