14 juni 2012

Lite av varje.

 En liten kofta har blivit färdig. Den påbörjades för två veckor sen och igår blev knapparna i sydda. Garnet är Lanett från Sandnes och storleken 3 månader.
 Sen var jag tvungen att gå ut och fotografera vår Clematis. Fast den finns på framsidan av huset hade jag inte sett att den stod i full blom. Kan kanske bero på att det finns växtlighet som skymmer, eller kan jag inte det för grannarna såg det före mig. Den fanns här när vi flyttade in för 32 år sen och har säkert 40 år på nacken.

1 kommentar:

Linda sa...

Vilken ljuvlig klematis! Jag planterade fyra små plantor förra sommaren, och de kommer så fint. Två av den har redan börjat blomma, den ena med två blommar och den andra med tre, men nytillväxten ser fin ut. Men det kommer att dröja innan de är lika fantastiska som din!