14 januari 2010

Bokkrångel.

En vecka före jul beställde jag boken "Kontstrik" från Adlibris, den 21 december får jag ett mail om att de skickat boken. Ingen bok kommer och i tisdags ringde jag,blir lovad att en ny bok ska skickas. Idag kommer ett mail om att leveransen är försenad. Är det inte meningen att jag ska ha någon bok? eller vad är det frågan om. Undrar också över hur viss teknik är kontruerad, tänkte att jag skulle länka till den sidan (boken), men nu kan jag inte öppna ett nytt fönster utan att gå från sidan jag är på.

3 kommentarer:

Linda sa...

Max otur!

Metta sa...

Så tråkigt när man går och väntar på en bok och den aldrig kommer.
Hittills har mina leveranser från Adlibris fungerat bra. Hoppas du snart får din.

Håller med om att man ibland retar sig på teknikens konstruktion.

Metta sa...

Hej Inger!

Du har något att hämta på min blogg!